- Kompetenční Akademie® TOP Manager
- OVLÁDNĚTE SVŮJ MOZEK PRO ZMĚNU A KOMUNIKACI
- Holistic management® Coaching
- Kompetenční Akademie® Magnetizující prezentace
- První on-line pro manažery
- TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
- TYPOLOGIE PRO VEDOUCÍ PRACOVNÍKY
- TYPOLOGIE PRO OBCHOD A NÁKUP
- JAK NEVYHOŘET
- KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ
- KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE
- LEADERSHIP
- TIMEMANAGEMENT s GTD
- TELEFONOVÁNÍ S NLP
- ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- OVLIVŇOVÁNÍ A MANIPULACE
- FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SYSTÉM A ČLENSTVÍ
- STRATEGICKÉ NASTAVENÍ FIRMY
- Kompetenční akademie® Liniový manažer
- Kompetenční akademie® pro vedoucí pracovníky
- Kompetenční akademie® Elitní obchodní tým (EOT)
- Kompetenční akademie® Strategická práce se zákazníkem
- Kompetenční akademie® Excelentní zákaznický servis
- Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP
- Transformační ICR® koučink – individuální (možnost ve VR)
- ICR® Klastr
Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP
Také se Vám stává, že když máte zavolat na neznámé číslo a dohodnout si schůzku, tak Vám telefon „těžkne“ v ruce? Raději děláte jiné věci, než jdete volat? Nebo se Vám často nedaří schůzku dohodnout? Nebo je to téma pro Vaši asistentku či kolegu?
Jak sestavit efektivní telefonát pro dohodnutí schůzky či nabídnutí produktu? Jak zajistit, aby s Vámi lidé rádi po telefonu mluvili? Jak se nastavit tak, aby se stalo telefonování běžnou a příjemnou činností? Jsou to témata, která Vás zajímají? Přijďte se podívat na jednodenní výcvik toho, jak efektivně telefonovat. Seminářem Vás provede lektorka, která dosahuje výjimečné efektivity při telefonování na neznámé kontakty. O jaké metody se při telefonování opírá? Co funguje? Čeho se vyvarovat?
V průběhu výcviku se seznámíte s následujícími oblastmi:
• Vědecké základy o fungování mezilidské komunikace (vlastnosti živých systémů – systemický přístup)
• Proč si nerozumíme - výkladové slovníky slov v našich hlavách
• Klíčové parametry zajištění změny přístupu k telefonování
• Vliv motivace na změnu přístupu
• Desatero efektivního telefonování
• Kotva – využití metody z NLP pro práci s nevědomými zdroji – jak nastavit své tělo a mysl pro efektivní telefonování – naučíte si kotvu sami „zakládat“
• Praktikování
• Akční plán
Tento výcvik je vhodný pro všechny, kteří potřebují pro svou práci telefonování (asistentky, obchodní zástupci, manažeři, ředitelé apod.).