Úvod > Naše kurzy > KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE

KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE

PRO NÁCVIK JE VYUŽÍVÁNA VIRTUÁLNÍ REALITA

V oblasti komunikace, vyjednávání a práce s týmem je stále co se učit, chcete-li být úspěšným podnikatelem, manažerem nebo vedoucím pracovníkem. Právě proto jsme pro vás připravili navazující workshop Kompetenční akademie® – KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE. Účastníci si na setkání rozšíří práci se „zkompetentňujícím“ rozhovorem, jehož účinnost umocní připojení se v jazyce prostřednictvím NLP typologie a čtení mikrosignálů z tváře druhé osoby. Tyto signály vám pomohou rozeznat, zda dotyčný jedná podle pravdy, nebo si vymýšlí. Získáte schopnost zaměřit spolupracovníkovu pozornost z problému na jeho řešení pomocí „konstruování řešení“. Manažer, podnikatel či vedoucí pracovník se během výcviku naučí efektivně definovat zadání pro podřízené tak, aby je uměli správně interpretovat. Budete schopni pracovat s nesouhlasnými postoji podřízených i veřejnosti vůči vzniklému zadání. Tento rozšiřující odborný modul navazuje na úvodní setkání Kompetenční akademie® a workshop KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ. Dále si můžete zvolit i jeho praktickou nástavbu podle vaší odbornosti se zaměřením na vyjednávání za využití manipulativních technik nebo práci s týmem či pro roli Profesionální kouč

. OBSAH WORKSHOPU:

· Rozšiřující práce se „zkompetentňujícím“ rozhovorem

· Připojení se v jazyce prostřednictvím NLP typologie

· Práce s „objednávkou“ – tvorba objednávky řešení problému „stěžovatele“

· Čtení mikro-signálů z tváře druhé osoby

· Řešení neřešitelného - osobní transformace a změna přístupu pro dosažení cíle

· Definování zadání pro podřízené

· Práce s nesouhlasnými postoji

CO SI ZE SETKÁNÍ ODNESETE:

· Zdokonalíte svou schopnost vést „zkompetentňující“ rozhovor

· Dovednost připojení se v jazyce prostřednictvím NLP typologie

· Získáte dovednost čtení mikro-signálů z tváře druhé osoby

· Schopnost změnit zaměření spolupracovníka z problému na jeho řešení

· Schopnost definovat zadání pro podřízené

ŠKOLENÍ JE PRO VÁS VHODNÉ, KDYŽ SI KLADETE OTÁZKY:

Kde vzít čas na sebe, své zájmy a rodinu?

• Jak přenést zodpovědnost na podřízené a kolegy?

• Jak jednoduše zavést do firmy změny?

• Jakým způsobem nastartovat tým na řešení neřešitelných problémů?

• Jak úspěšně vyjednávat s kolegy nebo obchodními partnery?

• Jak odhalit pravdu a lež při rozhovoru s druhým?

PRO KOHO JE WORKSHOP VHODNÝ?

Přínosné informace získají personální manažeři, vedoucí pracovníci, interní koučové a lektoři, pracovníci kvality, projektoví manažeři, majitelé firem i freelanceři.