- Kompetenční Akademie® TOP Manager
- OVLÁDNĚTE SVŮJ MOZEK PRO ZMĚNU A KOMUNIKACI
- Holistic management® Coaching
- Kompetenční Akademie® Magnetizující prezentace
- První on-line pro manažery
- TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
- TYPOLOGIE PRO VEDOUCÍ PRACOVNÍKY
- TYPOLOGIE PRO OBCHOD A NÁKUP
- JAK NEVYHOŘET
- KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ
- KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE
- LEADERSHIP
- TIMEMANAGEMENT s GTD
- TELEFONOVÁNÍ S NLP
- ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- OVLIVŇOVÁNÍ A MANIPULACE
- FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SYSTÉM A ČLENSTVÍ
- STRATEGICKÉ NASTAVENÍ FIRMY
- Kompetenční akademie® Liniový manažer
- Kompetenční akademie® pro vedoucí pracovníky
- Kompetenční akademie® Elitní obchodní tým (EOT)
- Kompetenční akademie® Strategická práce se zákazníkem
- Kompetenční akademie® Excelentní zákaznický servis
- Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP
- Transformační ICR® koučink – individuální (možnost ve VR)
- ICR® Klastr
KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE
PRO NÁCVIK JE VYUŽÍVÁNA VIRTUÁLNÍ REALITA
V oblasti komunikace, vyjednávání a práce s týmem je stále co se učit, chcete-li být úspěšným podnikatelem, manažerem nebo vedoucím pracovníkem. Právě proto jsme pro vás připravili navazující workshop Kompetenční akademie® – KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE. Účastníci si na setkání rozšíří práci se „zkompetentňujícím“ rozhovorem, jehož účinnost umocní připojení se v jazyce prostřednictvím NLP typologie a čtení mikrosignálů z tváře druhé osoby. Tyto signály vám pomohou rozeznat, zda dotyčný jedná podle pravdy, nebo si vymýšlí. Získáte schopnost zaměřit spolupracovníkovu pozornost z problému na jeho řešení pomocí „konstruování řešení“. Manažer, podnikatel či vedoucí pracovník se během výcviku naučí efektivně definovat zadání pro podřízené tak, aby je uměli správně interpretovat. Budete schopni pracovat s nesouhlasnými postoji podřízených i veřejnosti vůči vzniklému zadání. Tento rozšiřující odborný modul navazuje na úvodní setkání Kompetenční akademie® a workshop KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ. Dále si můžete zvolit i jeho praktickou nástavbu podle vaší odbornosti se zaměřením na vyjednávání za využití manipulativních technik nebo práci s týmem či pro roli Profesionální kouč
. OBSAH WORKSHOPU:
· Rozšiřující práce se „zkompetentňujícím“ rozhovorem
· Připojení se v jazyce prostřednictvím NLP typologie
· Práce s „objednávkou“ – tvorba objednávky řešení problému „stěžovatele“
· Čtení mikro-signálů z tváře druhé osoby
· Řešení neřešitelného - osobní transformace a změna přístupu pro dosažení cíle
· Definování zadání pro podřízené
· Práce s nesouhlasnými postoji
CO SI ZE SETKÁNÍ ODNESETE:
· Zdokonalíte svou schopnost vést „zkompetentňující“ rozhovor
· Dovednost připojení se v jazyce prostřednictvím NLP typologie
· Získáte dovednost čtení mikro-signálů z tváře druhé osoby
· Schopnost změnit zaměření spolupracovníka z problému na jeho řešení
· Schopnost definovat zadání pro podřízené
ŠKOLENÍ JE PRO VÁS VHODNÉ, KDYŽ SI KLADETE OTÁZKY:
• Kde vzít čas na sebe, své zájmy a rodinu?
• Jak přenést zodpovědnost na podřízené a kolegy?
• Jak jednoduše zavést do firmy změny?
• Jakým způsobem nastartovat tým na řešení neřešitelných problémů?
• Jak úspěšně vyjednávat s kolegy nebo obchodními partnery?
• Jak odhalit pravdu a lež při rozhovoru s druhým?
PRO KOHO JE WORKSHOP VHODNÝ?
Přínosné informace získají personální manažeři, vedoucí pracovníci, interní koučové a lektoři, pracovníci kvality, projektoví manažeři, majitelé firem i freelanceři.