- Kompetenční Akademie® TOP Manager
- OVLÁDNĚTE SVŮJ MOZEK PRO ZMĚNU A KOMUNIKACI
- Holistic management® Coaching
- Kompetenční Akademie® Magnetizující prezentace
- První on-line pro manažery
- TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
- TYPOLOGIE PRO VEDOUCÍ PRACOVNÍKY
- TYPOLOGIE PRO OBCHOD A NÁKUP
- JAK NEVYHOŘET
- KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ
- KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE
- LEADERSHIP
- TIMEMANAGEMENT s GTD
- TELEFONOVÁNÍ S NLP
- ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- OVLIVŇOVÁNÍ A MANIPULACE
- FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SYSTÉM A ČLENSTVÍ
- STRATEGICKÉ NASTAVENÍ FIRMY
- Kompetenční akademie® Liniový manažer
- Kompetenční akademie® pro vedoucí pracovníky
- Kompetenční akademie® Elitní obchodní tým (EOT)
- Kompetenční akademie® Strategická práce se zákazníkem
- Kompetenční akademie® Excelentní zákaznický servis
- Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP
- Transformační ICR® koučink – individuální (možnost ve VR)
- ICR® Klastr
Kompetenční akademie® Strategická práce se zákazníkem
Výcvik je vhodný jako uzavřený pro jednu společnost a tým obchodní zástupců či poradců (výcvik lze realizovat v rozmezí 8 - 12 účastníků). Rozsah je 1 den, konzultace v mezidobí a 1/2 denní workshop v odstupu 3 týdnů od prvního dne
Užitek pro firmu:
Na základě strategie společnosti získá firma obchodní tým (tým obchodně technických poradců), který rozumí a umí aktivně strategicky pracovat s portfóliem svých zákazníků tak, aby jeho členové v krátkodobém, střednědobém i dlouhodobém horizontu dokázali efektivně řídili portfólio svých zákazníků a toto portfólio cílenně rozšiřovali.
Užitek pro účastníka, jak jej hodnotí účastník výciku:
Jako účastník ěhem prvního dne získám dovednosti, jak si své zákazníky rozdělit podle potenciálu, jeho aktivního využívání a podle toho, kde vidím potenciál k růstu. Dokážu stručně a přesně definovat strategické cíle na jednoltivé zákazníky a ty propojit s jejich užitkem a pomocí zákazníkům k dosažení jejich cílů. Již rozumím změně struktury jednání, abych se odlišil od ostatních konkurentů a na maximum dokázal vypíchnout užitek spolupráce a začal budovat důvěryhodný vztah se zákazníkem. Na konci dne si vystavím strategický plán včetně jeho přesahu do mého osobního time managementu.
V mezidobí mezi prvním dnem a půldenním workshopem mám k dispozici mailovou nebo skype konzultaci od lektora a plním zadané a sledované úkoly. Po 3 týdnech od prvního setkání procházím půldenním workshopem, kdy mám možnost sdílet své úspěchy i těžkosti se svými kolegy a získat pomoc a podporu, jak si s nimi poradit. Součástí workshopu je také znovuotevření nejčastějších problémových oblastí a představení jejich možných řešení jako inspirace z odlišných oborů obchodu.