- Kompetenční Akademie® TOP Manager
- OVLÁDNĚTE SVŮJ MOZEK PRO ZMĚNU A KOMUNIKACI
- Holistic management® Coaching
- Kompetenční Akademie® Magnetizující prezentace
- První on-line pro manažery
- TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
- TYPOLOGIE PRO VEDOUCÍ PRACOVNÍKY
- TYPOLOGIE PRO OBCHOD A NÁKUP
- JAK NEVYHOŘET
- KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ
- KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE
- LEADERSHIP
- TIMEMANAGEMENT s GTD
- TELEFONOVÁNÍ S NLP
- ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- OVLIVŇOVÁNÍ A MANIPULACE
- FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SYSTÉM A ČLENSTVÍ
- STRATEGICKÉ NASTAVENÍ FIRMY
- Kompetenční akademie® Liniový manažer
- Kompetenční akademie® pro vedoucí pracovníky
- Kompetenční akademie® Elitní obchodní tým (EOT)
- Kompetenční akademie® Strategická práce se zákazníkem
- Kompetenční akademie® Excelentní zákaznický servis
- Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP
- Transformační ICR® koučink – individuální (možnost ve VR)
- ICR® Klastr
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Určitě znáte motto: „Můj zákazník, můj pán“! To se sice dobře říká, ale hůře naplňuje a proto je důležité vytvořit si ze zákazníků partnery a ne pány …
Získávat stále nové a nové zákazníky je nelehké a nákladné. Mnohem efektivnější je pracovat s těmi současnými a dlouhodobě si udržet jejich přízeň. Jak toho ale dosáhnout? Právě to zjistí účastníci workshopu Kompetenční akademie® − ZÁKAZNICKÝ SERVIS, jehož cílem je budování týmu, který umí aktivně pracovat s portfoliem zákazníků, efektivně ho řídit a cíleně rozšiřovat. Účastníci získají schopnost pracovat se zákazníky podle potenciálu a aktivního využití. Dokážou stručně a přesně definovat strategické cíle na jednotlivých zákaznících. A naučí se budovat dlouhodobé kvalitní vztahy. Na konci dne si každý z účastníků připraví vlastní strategii s přesahem do osobního časového plánu. Součástí workshopu je i znovuotevření nejčastějších problémových oblastí a představení jejich možných řešení pro inspiraci. Workshop navazuje na úvodní setkání Kompetenční akademie® a vědomosti si můžete dále rozšířit na následných, odborněji zaměřených setkáních.
OBSAH WORKSHOPU:
· Budování týmu, který umí aktivně pracovat se zákazníky
· Efektivní řízení a cílené rozšiřování portfolia zákazníků
· Práce se zákazníky podle potenciálu a aktivního využití
· Definování strategického cíle na zákaznících
· Komunikace zaměřená na budování důvěry
· Tvorba vlastní strategie s přesahem do osobního časového plánu
CO SI Z WORKSHOPU ÚČASTNÍCI ODNESOU:
· Schopnost budovat tým, který umí aktivně pracovat s portfoliem zákazníků
· Dovednost pracovat se zákazníky podle potenciálu a aktivního využití
· Umění stručně a přesně definovat strategické cíle
· Schopnost budovat se zákazníky dlouhodobý vztah
· Vlastní strategii, kterou si účastníci během workshopu vypracují
ŠKOLENÍ JE PRO ÚČASTNÍKY VHODNÉ, KDYŽ SI KLADOU OTÁZKY:
· Jak si udržet dlouhodobě přízeň zákazníků?
· Jakým způsobem aktivně pracovat s portfoliem zákazníků?
· Jak cíleně řídit a rozšiřovat zákaznické portfolio?
· Jak si efektivně definovat strategické cíle při komunikaci se zákazníky?
· Jakým způsobem si připravit vlastní strategii s časovým plánem?
PRO KOHO JE WORKSHOP VHODNÝ?
Přínosné informace získají vedoucí pracovníci v obchodě, zákaznických centrech či call centrech, lidé ze zákaznických center, majitele malých firem i freelanceři.